784 224 202
kontakt@aloc.pl

Korzyści z posiadania strony internetowej typu "wizytówka"

W czasach wszechobecnej dominacji internetu praktycznie każda firma posiada swoją stronę internetową - wizytówkę. Zadaniem takich stron jest przekazanie podstawowych informacji o danej firmie. Wizytówka posiada zazwyczaj bardzo prostą formę graficzną, a jej interfejs nie jest zbytnio rozbudowany. Najlepiej zawrzeć w niej najważniejsze informacje, takie jak dane kontaktowe, wykonywane usługi czy mapa dojazdu.  Strony typu wizytówka często zoptymalizowane są pod SEO, co zwiększa ich pozycjonowanie w wyszukiwarce. Oznacza to, że firma dobrze zoptymalizowana pod SEO będzie częściej pojawiać się w wynikach wyszukiwania, a tym samym przyciąga większą ilość klientów.

Kampanie partnerskie

Posiadanie strony internetowej typu wizytówka ma jeszcze jedną zaletę. Można dokonywać na niej współpracy z innymi firmami w formie wymiany partnerskiej. Doskonale sprawdzi się wymiana banerów na firmowych stronach. Najlepiej pasuje to do firm świadczących różnego rodzaju usługi, które mogą wzajemnie się uzupełniać. Stworzenie sieci firm partnerskich to bardzo dobry sposób na zarobek przez internet i pozyskiwanie nowych klientów.

Social media

Jak już wspominaliśmy, warto nie ograniczać się jedynie do strony WWW. Media społecznościowe są również doskonałym sposobem na zdobywanie nowych klientów. Poprzez aktywną działalność na Facebooku, Instagramie czy TikToku można polepszyć wizerunek swojej firmy. Dodatkowo wzbudzanie zainteresowania wśród obserwujących, pozytywnie wpływa na zwiększenie grupy osób, do których dotrą oferowane przez firmę usługi. Media społecznościowe umożliwiają także prowadzenie kampanii reklamowych. Taka kampania pomoże pozyskać dużą ilość klientów. 

Własny sklep internetowy

Strona internetowa to także doskonałe miejsce na sprzedaż swoich produktów lub usług. Oczywiście ten sposób zarobku najlepiej sprawdzi się podczas prowadzenia strony internetowej zajmującej się sprzedażą produktów. Tego typu strona nazywana jest sklepem internetowym. Coraz więcej osób wybiera teraz zakupy przez internet i jest to niestety duża konkurencja dla małych, lokalnych przedsiębiorstw. Na szczęście internet umożliwia założenie sklepu praktycznie każdemu, dlatego coraz więcej małych firm z tego korzysta. Mechanizm działania sklepu internetowego jest bardzo prosty, klient wybiera produkty, płaci przelewem lub wybiera zapłatę przy odbiorze. Oczywiście im więcej możliwości zapłaty i opcji wysyłki, tym więcej osób będzie chciało skorzystać z oferty sklepu. Warto na bieżąco aktualizować ofertę sklepu i wprowadzać promocje sezonowe, co zachęci klientów do częstszego odwiedzania sklepu. 

Rezerwacje i zamawianie

Dobrze wiadomo, że nie we wszystkich formach działalności sprawdzi się sklep internetowy. W przypadku prowadzenia na przykład restauracji, baru z grami (kręgle, rzutki, bilard), salonu kosmetycznego, warto dodać na stronę możliwość zamawiania lub rezerwacji online. Taka możliwość przyciągnie klientów, którzy nie lubią zamawiać lub rezerwować usług telefonicznie, a jednocześnie nie chcą czekać.  Dodatkowo możliwość rezerwacji usługi online powinna obejmować zapłatę/zaliczkę. Dzięki temu nawet w sytuacji, gdy goście nie przyjdą, firma nie straci pieniędzy. Oferowanie zamówień internetowych w restauracjach jest opłacalne zarówno przy dostawie, jak i odbiorach osobistych.  Nasza firma chętnie pomoże w przygotowaniu dla Państwa wizytówki, sklepu internetowego oraz prowadzenia profili w Social Media. Oferujemy również promowanie produktów i usług w mediach społecznościowych oraz optymalizacją stron pod SEO.